linaavhedman

Alla inlägg under januari 2013

Av Lina vhedman - 27 januari 2013 10:36

Tjena idag har Sara sovit hema hos mig!: ) och hör ligger vi!:)

Av Lina vhedman - 25 januari 2013 20:24

Hej hej jag har haft en helt underbar dag idag! Först var jag i skolan ja det var ju inte direkt lika bra men efter det så hämtade mamma mig så Åkte vi till en bank och fixade bankkort!:) efter det skulle mamma egentligen skjudsa mig till pappa direkt men vi åkte direkt och köpte glass på Max!<3 yummi efter det så åkte vi hem till pappa då jag och pappa åkte till kupolen och köpte kläder kommer bättre bilder på de sen! Det var en tröja och två par jeans men på bilden är det bara ett par jeans och tröjan! Efter det så började vi göra langos! Sen åt vi dom namn så gott!<3 Thaha ja och i morgon kommer bästaste Sara och ska sova här! Yeah<3 aja syns i morgon tror jag hejdå!<3

Av Lina vhedman - 22 januari 2013 08:05

Hej hej jag har gympa nu på morgonen !:( och jusst nu sitter jag här helt ensam och övergivenD: stackars mig va!? Och klockan är bara 08.05 !! ? aja kort innlägg!<3

Av Lina vhedman - 21 januari 2013 21:58

Hejsan som ni sett har jag tagit en Bloggpause för ett tag sen och ja det var för att jag har haft mycket andra saker och göra och inte haft tid att blogga och sånt! Men nu ska jag försöka blogga så mycket jag kan!:-) ja tillexemel nu ligger jag i min mysiga säng och läser en tidning tror jag la upp den på bloggen men men jag typ somnade när jag skulle läsa den så läste typ bara fem sidor :) jaja har inte mycket att blogga om!! I morgon kommer nog det ett video inlägg om jag inte har något annat för mig!;) jupp jupp har typ inget att skriva om.... Kram!:)

Av Lina vhedman - 9 januari 2013 13:03

För en gång skull är jag faktiskt glad över att vara i skolan!<3 vi har ätit för en stund sen någon mat sen om en 5 min har jag lektion so sen slutar jag klockan 14,10 yeah aja kort inlägg hej då!<3

Av Lina vhedman - 8 januari 2013 10:42

Hej hej idag är jag sjuk!??? vill faktiskt hellre vara i skolan och träffa alla vänner!:( men hoppas jag kan gå till skolan i morgon bara ett snabb inlägg kram!<3

Av Lina vhedman - 7 januari 2013 13:59

Hej hej jag är genom förkyld idag !:( ögoninflamation! Nice! Eller inte! Och inte nog med det
Vi börjar skolan i morgon och vi har prov i idrott åh nej!:( aja ska försöka njuta av sista lediga dagen på jullovet! Pappa ska bjuda mig och mina syskon på valfri mat och vi valde pizza så
Ja snart åker vi vell och äter! Mhmvmh yes ja jag hoppas ni fattar att jag inte kan göra ett video inlägg med ögoninflamation!!? Aja ska gå hejdå!<3

Av Lina vhedman - 6 januari 2013 14:05

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards