linaavhedman

Alla inlägg under februari 2013

Av Lina vhedman - 24 februari 2013 08:58

hej hej jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat men på min app hade det blivit något fel och så kunde man inte logga in via dator!-.- jaja men nu funkar det i alla fall!;) japp och igår var jag och min familj ute och åkte slalom weeeeeih jätte kul! haha aja kram!:*

Av Lina vhedman - 10 februari 2013 09:12

Hej hej! Jusst nu ligger jag hemma hos Sara! Vi vaknade typ vid åtta!? Sjukt för att vara mig på en helg??! :0 ja igår typ skrattade vi och tittade på film och tv vi åt godis och chips mest godis haha!<3 ja och nu ligger jag här och jusste till middagen vart det pasta carbonara! Super! Haha japp kom till henne vid typ fem!<3 haha jao! Hm ja orkar inte skriva med nu!:P kram
~ bild på rästerna!~

Av Lina vhedman - 9 februari 2013 11:36

Godmorgon!<3 idag vaknade jag vid 9 förvånar mig att jag klarade av att gp upp hehe jag är värsta sömntutan!:) men då gick jag ner och plockade ut ur diskmaskinen och sen åt jag frukost med familjen som vaknade runt 10 halv 11!<3 ja och så gick jag upp och bytte om och bytte sängkläder! Och nu sitter jag och lyssnar på one direction!????? aha sen ska jag iväg till min söta kompis och så ska jag sova där Men det är senare puss och kram!<3???

Av Lina vhedman - 8 februari 2013 15:14

Nu har jag äntligen slutat!<3 HEEEELGEN blir så så bra!<3 har nog aldrig längtat så mycket till en helg!! Skit vecka fuuuu!:( prov och skit nej nej nu ska vi då inte prata om det utan om roliga saker hmm det finns inga... Lalalaala tråkigt inlägg.se haha kram

Av Lina vhedman - 7 februari 2013 21:40

Helleo kom hem från gymnastiken för ett tag sen! Först hoppade jag in i duschen och sen åt jag! Efter maten tog jag glass och nu sitter jag här med en kopp varm chockad den är verkligen varm!<3 haha men ja i helgen ska jag troligtvis komma hem till en kompis på tjej kväll!<3<3 haha aa ska försöka dricka min kok heta chockad nu puss!<3

Av Lina vhedman - 7 februari 2013 14:55

Vi hade nyss NO det är så sjukt långtråkigt vi gjorde typ ingenting-.- och maten idag skulle bli pannkaka men vi fick ragg munk och potatis bullar-.-.- bläääää! Men ja ja nu har jag äntligen slutat den tråkigaste skol dagen eget och sitter och väntar på att min bästa pappa ska komma och hämta mig ;) laallalalalalalala! Kram!<3

Av Lina vhedman - 7 februari 2013 09:32

nu sitter jag och min bästis Emilia och väntar på att få gå in på slöjden!;) SO:n SÖG!!! Fett tråkigt.... Men japp hoppas dagen blir bättre! Det kan den bara bli!<3 och vi är så grymt fina....

Av Lina vhedman - 7 februari 2013 07:31

Godmorgon här sitter jag i soffan och bloggar!;) haha Aa låter som om jag är helt forever alone!<3 men nej jag sitter här med mina oftast snälla syskon! Har ätit frukost för en stund sedan jag tog bara lite yoghurt!<3 jag börjar i alla fall klockan halv nio alltså 08.30 och då har jag SO hoppas verkligen att det blir något roligt haha! Aja efter son ska jag ha slöjd.... :/ bara kul ibland!! Ja och lite mer lektioner efter det men men jag kanske skriver någontinger efter skolan eller när jag har tid i skolan! Vet inte riktigt! Men i alla fall så längtar jag tills efter skolan då jag och pappa ska gå och fixa mitt bank kort!:D och KANSKE köpa handledskydd som jag ska ha på gymnastiken när jag kör flickisar! Haha ja ja men HOPPAS haha kramar från mig!<3

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards