linaavhedman

Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Veckan i ett inlägg!

Av Lina vhedman - 9 mars 2014 01:21

Tänkte börja med hur min vecka har vart från början till slut från topp till flopp jadu
I måndags var jag på Leksand med Alma slutade med förlust pinsamt men kul vare att va med min älskade almis pluttiluttis! I tisdags gjorde jag nog ingenting?!
I onsdags gjorde jag ingenting mer än att städa och och och.. Förresten ingenting. I torsdags hade jag träning och efter kom Alma min sååå vackra Vän och vi tog bussen till stan där vi tog och till hemma kväll för att köpa LITE godis vilket slutade med 1 kg och vi orkade inte med ens halva och jag är fortfarande trött på godis usch! Sen så sov Alma hos mig tills fredag då vi hade frilufsdag och åkte skridskor hata hata hata eftersom jag är urusel med hockey skridskor annars är jag faktiskt grym *host host*
På lördagen vet inte riktigt om jag ska kalla det idag eller i morgon men ja då gymmade jag kändes definitvit välbehövligt efter denna göra ingenting veckan. Efter gymmet åkte jag och min bästa vän tisse och hennes familj till Leksand för att titta på en grym Leksands match med en helt klart grym vinst. För er som inte är ett dugg intresserade de vann men 6-4 helt grymt och Modo förlorade med 5-3 mot HV vilket betyder att Leksand kör play in mot HV är redan nervös! Haha jag pch tisse hade det grymt kul i lilla Leksand HAHA åh vad skulle jag ta mig till utan den dära tjejen?! På söndag idag / i morgon ska jag faktiskt enligt mig själv stretcha mig ner i spagat är grymt taggad! :D efter det paddlar ja mig mot gymnastiken där vi ska dansa fristående och göra en dans till uppvisningen den 13 april tror ja det var. Sen ska jag till mamma enligt planerna.. I veckan vet jag inte vad jag ska göra?! Plugga plugga vara ledig på fredag och kanske va eller sova med någon! Haha ha det super ni får en liten bild från studsmattan i sommras när jag körde sträcksalto saknaaar!
~ lina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina vhedman - 5 april 2014 21:46


Http://www.linaahedman.devote.se Ny start,nytt bloggande och en hel del nya foton! ~lina ...

Av Lina vhedman - 28 mars 2014 20:38


Morgon dagen blir perfekt då menar jag perfekt! Först har jag gymnastik tävling med älskade laget mer en skämttävling! Efter den underbara starten på dagen ska jag sova med min underbara vän Ella! Vi ska hoppa studsmatta och bara mysa.. Längtar redan...

Av Lina vhedman - 27 mars 2014 21:38

Hej hej! Idag har jg haft det efterlängtade so provet och ja jag var ironisk.. I alla fall efter skolan gick jag med Alma hem och Gud va vi skratta, åt allt mellan himmel och jord. Haha hon är vell för underbar. Efter det gick jag och med hennes sä...

Av Lina vhedman - 22 mars 2014 08:43

Igår drog jag och ida oss till farmor och farfar. Där gick vi på promenad,åt och gräddade vofflor,åt och gjorde fruktsallad,spelade Hollywood, åt en jäkla massa godis och kollade på lets dance. Det var en riktigt mysig fredag, jag ska troligt vis sov...

Av Lina vhedman - 18 mars 2014 10:49


Just nu sitter jag i den urtråkiga cafeteria som skolan har, ja alltså jag har hand om den idag. Jag har setat här 2 ggr förrut så jag är liksom inte nybörjare. Om ni frågar mig tycker att det är riktigt tråkigt att sitta här med tanke på alla lektio...

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards