linaavhedman

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Lina vhedman - 4 augusti 2013 21:45

Hejsan nu är jag hemma från både farmor och farfar och båtturen! Ja ni förstår efter jag kom hem från farmor och farfar har jag åkt direkt ut med båten! :D jätte skönt tro mig! men ja tillbaka till farmor och farfar.. Där badade vi, vi åkte moppe de är en gammal gammal gammal en, grillat,fotat och sett på filmen TED! Haha slutade med ett gråtanfall annars kan jag starkt rekommendera den! Ja sen har vi gjort mycket mer! Ja när jag kom hem därifrån så åkte vi som sagt båt och sen efter så åkte vi hem och duschade och se så åkte pappa och köpte den efterlängtade pizzan! :) ja sen efter vi ätit har jag läst lite inte mer än så och nu bloggar jag ju så Aa! Blir som vandligt en liten BILDBOMB så hare bäst!! Pussar<3

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards