linaavhedman

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Lina vhedman - 18 februari 2014 20:35

Hej igen!
Idag var faktiskt en bra dag, jag vet inte varför men jag vaknade bara upp och tänkte att jag skulle göra det bästa av dagen så att säga, och i kväll så titta jag in på en Nike sida typ och hitta skorna jag länge velat ha.. De var Nike freerunning 3 skorna! De var rikigt billiga enligt mig fast pappa var mer tveksam på de. Men i alla fall kom vi överens om att i skulle beställa dom på sidan ifall de var kvar, så ja är lite hetsig nu HAHA!
Inte för att byta samtals ämne eller något men i alla fall I söndags när jag kom hem så hade min pappas flickvän och hennes dotter vart och köpt en barnstol och lite fler saker till mitt syskon om jag inte sagt de tidigare. Super söta saker verkligen! Längtar så jag spricker, inte långt kvar nu men känns som en evighet haha. Ja och på syslöjden gör jag ju en nalle till bebisen så ja vi får vell se hur resultatet blir sen. Japp men de var en blandning av dagen och aa familjen haha ha de super
~lina

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards