linaavhedman

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Lina vhedman - 27 februari 2014 11:59

imorse vaknade jag sådär runt 04.00 kändes som att jag vaknade samtidigt som jag gick och la mig. hade i alla fall en besvärlig halsont, så jag var otroligt rädd för att jag skulle få förkylningen. därför trippa jag in på toaletten för att inte väcka de andra sömntutorna i huset. när jag druckit vatten kändes det genast bättre. efter den lilla trippen vaknade jag än en gång fast då var klockan 10.23 jag drömde verkligen världens skummaste dröm att jag träffade A i pretty little liars, vet inte vad det är med mig nuförtiden men någonting fel måste det ju vara haha! 


just nu när är jag verkligen sjukt taggad för myskvällen/eftermiddagen.. men känns kanske lite som att jag och alma kommer bränna ner hela huset, shit haha. men det kommer verkligen att bli en grym kväll kan jag lova. 

haha ja men det var vell inte så mycket mer med det! 

här får ni lite bilder på min outfit idag också! 


ha det super pussar 

~lina  

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards