linaavhedman

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Lina vhedman - 20 februari 2014 19:19

Hej!
Inatt sovde jag som sagt med Alma.. Gu vad jag älskar den tjejen asså! En sån underbar vän! På morgonen klockan ja men ungefär 06.30 ringde min pappa och väckte mig! Ja du så överraskad som jag blev idag så överraskad har jag aldrig blivit förrut. Jag fick ett syskon idag, en kille! Han kom tre månader för tidigt, och ja månader. Han är Pytte liten och jätte spinkig, men absolut världens sötaste pojke! Har inte träffat han än men har sett bilder och jag bara vet det. Ja det var verkligen höjd punkten på dagen tro mig. Utan den hade dagen vart piss, usch! Jag hade prov idag också i matte vilket inte alls var svårt, haha det var nästan bara E-frågor och kanske någon C-fråga... I morgon är del 2 är sjukt otaggad och det känns absolut som att jag kommer få ett flertal fel. Sen i morgon ska vi hålla en lektion på idrotten och jag och Matilda ska göra aerobic och vi har definitivt inte tränat mycket och är "tvingade" till att ha de. Åh jah får panik men snart är det helg och sen lov, sjukt taggad! Haha ja men de var vell allt, haha vi syns i nästa inlägg pöss!
La upp den sista bilden på snapchat ja å Alma muppade oss lite haha!

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards