linaavhedman

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

allt från himmel och jord, love gymnastic

Av Lina vhedman - 23 februari 2014 21:28

hej hej och hej igen.

tänkte bara börja med att skriva en sak som jag faktiskt stör mig hos vissa så kallade "vänner"

okej hur man är som vän är en självklarhet. man dissar inte en person och man är inte oärlig.. så svårt är det väll inte!? det är skratt retande hur folk kan missuppfatta allt så lätt!? att bli dissad tar så hårt,att bli ersatt och övergiven. när man tror att man kan säga något till ens "vän" och nästa dag vet hela världen det. att få höra att någon snackar om en är det värsta man kan få höra.. och tro mig den känslan får man ofta och den känslan vill man inte ha. när man ifråga sätter varför folk gör som dom gör så kommer de med bortförklaringar.. haha oh shit folk kan verkligen inte det där med vänskap jag dör. usch vilket deppat inlägg nu får jag skärpa mig. men blir bara så otroligt frustrerad you know!? 

haha aja har kommit hem från gymnastiken för ett tag sen. haha alla säger att man kan skada sig så lätt inom det, visst kan det ske olyckor med det gör faktiskt inte så ont man får bara en chock och sen så vill man hämnas på redskapet haha.. och ja jag snackar om idag när jag skulle göra rondat flickis sträck salto då jag känner att min flickis blir fel och sne så jag vägrar(hoppar över) flickisen och salton vilket gör så att jag kör en rondat får så mycket fart så jag typ landar på tumbling med ryggen och flyger verkligen, sen så stutsar jag upp i tumblinget och sen så det blir salto på nacken.. säger bara det laget blev räddare än jag, jag hamnade typ i chocktillstånd för någon sekund och sen typ kollar hela laget på mig... efter det kör en annan i laget och kör rondat flickis nacksalto som mig... och tillbaka till mitt misslyckande, jag blev så sjukt jäkla arg på tumblinget så jag springer och tar ut mig till 100 då mina varv faktiskt blev bra. vill tillägga att jag körde 100 procent hela träningen idag faktiskt är faktiskt riktigt nöjd äver fast det gick som det gick. i morgon ska jag köpa/få en ny bikini har sett en från cubus hoppas jag kan ha den!? haha aja ni får ha det så grymt bra så skriver jag nog i morgon och visar vilken det blev! 

~ lina

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina vhedman - 5 april 2014 21:46


Http://www.linaahedman.devote.se Ny start,nytt bloggande och en hel del nya foton! ~lina ...

Av Lina vhedman - 28 mars 2014 20:38


Morgon dagen blir perfekt då menar jag perfekt! Först har jag gymnastik tävling med älskade laget mer en skämttävling! Efter den underbara starten på dagen ska jag sova med min underbara vän Ella! Vi ska hoppa studsmatta och bara mysa.. Längtar redan...

Av Lina vhedman - 27 mars 2014 21:38

Hej hej! Idag har jg haft det efterlängtade so provet och ja jag var ironisk.. I alla fall efter skolan gick jag med Alma hem och Gud va vi skratta, åt allt mellan himmel och jord. Haha hon är vell för underbar. Efter det gick jag och med hennes sä...

Av Lina vhedman - 22 mars 2014 08:43

Igår drog jag och ida oss till farmor och farfar. Där gick vi på promenad,åt och gräddade vofflor,åt och gjorde fruktsallad,spelade Hollywood, åt en jäkla massa godis och kollade på lets dance. Det var en riktigt mysig fredag, jag ska troligt vis sov...

Av Lina vhedman - 18 mars 2014 10:49


Just nu sitter jag i den urtråkiga cafeteria som skolan har, ja alltså jag har hand om den idag. Jag har setat här 2 ggr förrut så jag är liksom inte nybörjare. Om ni frågar mig tycker att det är riktigt tråkigt att sitta här med tanke på alla lektio...

Presentation

hej hej!
jag är en tjej på 14 år vilket gör så att jag har väldigt mycket funderingar och åsikter om livet och nästan allt, ni kommer att få läsa om vad jag tycker och tänker. jag garanterar inte att jag bloggar regelbundet men ska försöka med läsarnas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards